четвртак, 27. октобар 2011.

Citroen DS5

Izvor:Večernje novosti
"НОВОСТИ" НА ПРВОЈ СВЕТСКОЈ ТЕСТ ВОЖЊИ "СИТРОЕНА ДС5"

Шармер на ривијери

Пише: Петар ЖИВКОВИЋ 

ВЕРОВАТНО не постоји лепше и прикладније место за промоцију француског аутомобила него на сунцем окупаној Ници. На чувеној, монденској, француској ривијери, и екипа "Новости" је имала прилику да ужива у чарима новог хита "Ситроена", трећег модела из обновљене серије "ДС5". 
Одлука врха познате француске компаније да својим дизајнерима и инжењерима још једном пусти да разиграју машту показала се као пун погодак. И недавно, на Салону аутомобила у Франкфурту, где је премијерно приказан, "ДС5" је одузимао дах посетиоцима. На путевима покрај "Азурне обале" аутомобил је бројне новинарске екипе из целог света уверио да је, иако Французи то не желе да кажу, легендарна "ајкула" добила наследника. После тродневног теста имали смо сви утисак да смо присуствовали рођењу још једне аутомобилске иконе. 
Уметничко дело на точковима, са иновативним линијама које се преплићу на помало футуристичкој каросерији и невероватна иновативна унутрашњост понуђена нам је са три агрегата. 
Моћни бензинац са 200 КС, штедљиви дизелаш са 160 "коња", и револуционарни "хибрид" са моћним дизел-агрегатом задуженим за предње и најсавременијим електричним који покреће задње точкове, показали су да инжењери "Ситроена" у стопу прате визију дизајнера. 
Када се на пролеће буде појавио у продаји, са почетном ценом од 29.900 евра, биће велики такмац у такозваној премијум класи аутомобила. 


4 коментара:

  1. Joj ljudi sad mi je zao sto zivim u ovoj zemlji. da sam bilo gde u nekoj normalnoj zemlji kupio bih ga od nekoliko dobrih plata,a ovde da se nadam da kada bude polovan kupim...
    uostalom tako je bilo i sa c5 cekao sam, sada ga vozim ali nije to to...
    s druge strane kod nas ce verovatno da daju neku najogoljeniju verziju...jbg,nepravda pa to ti je

    ОдговориИзбриши
  2. Ja se izvinjavam ali bih voleo da mi se javite,mislim priredjivaci bloga,pisao sam vam na kontakt mejl pa nista, jer sam ja clan jednog od najvecih klubova sitroena u regionu
    pozdrav...

    ОдговориИзбриши
  3. Dooobar!Koliko li ce samo da kosta kod nas.Interesuje me da li se pravi elektro verzija ne hibrid vec cisto auto na struju...to je buducnost
    pozdrav

    ОдговориИзбриши